tirsdag 20. april 2010

I helgen....

På fredag kveld var vi invitert i 30 års bursdagsbesøk til min fetter. Tenk, han er blitt 30 år! Vi måtte dele opp familien, for Storebror ble invitert i bursdagsbesøk til en kamerat i bhg, så han gikk der, og gubben leverte og hentet ham.
Jeg og Lillesøster satte oss i bilen, og gikk i besøk til min fetter.
Der fikk vi servert en deilig suppe, som jeg ikke husker navnet på i farten. Og barna fikk hotdog og brus, mens de så på film.

30 års jubilanten.















På lørdag var det tid for utdrinkningslag for min kusine.
Det var et artig lag, og vi koste oss alle sammen.
Hun ble kledd i en Snehvit kjole, og så var det å løse en rebus for å finne de andre gjestene, som var plassert i forskjellige butikker på Åsane Senter.















Alt i alt en veldig flott helg. Nå gleder vi oss til bryllupet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.