onsdag 18. august 2010

En tur på Fløyen

På søndag var det nydelig vær her i Bergen, så jeg, min søster og de to små trollene dro på Fløyen.
Vi møtte min kjære søster ved Fløybanens nedre stasjon kl 11.30.
Vi hadde stålsatt oss på laaang kø, siden det er turistsesong. Men da vi kom frem var det ikke noen kø, og jeg jublet :)
Men gleden var kortvarig, for Fløybanen hadde tekniske problemer. Så enten måtte vi vente, ta oss i tur i byn, eller gå opp. Valget falt på det siste, så vi satte igang å gå opp.
Og det var en flott tur, hadde noen vann og eple pauser på veien. På veien opp hadde de fikset banen, men vi forsatte å gå.

Vinker til Blåmann.















I sekker hadde vi med oss saft og fiskekaker, og stormkjøkkenet. Mine søte små er veldig glad i fiskekaker.
Så da vi var kommet opp på toppen, så rigget vi opp stormkjøkkent, og varmet fiskekakene












Da vi var ferdig å spise, så gikk turen til lekeplassen, og etterpå vanket det is på alle sammen ;)

















Tante og Storebror












Siden vi gikk opp, så hadde jeg lovet ungene at vi skulle ta banen ned igjen.

Siden min søster og jeg holder på med et hemmelig proskjekt til et bryllup, så måtte vi rundt til litt familie ;)
Og etterpå reiste vi til bestefaren til ungene. Der fikk de leke litt ute på lekeplassen, før vi spiste pizza.
Pyjamaser på og så i bilen.
For jeg hadde to slitne barn som kom til å sovne i bilen, og gjett om....
Bare se her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.