torsdag 9. juni 2011

Kid Sleep

I dag kom endelig Kid Sleep klokkene.
For dere som ikke vet hva det er så er det en klokke som forteller barna når de kan stå opp med hjelp av bilder.
Det er et bilde som viser en sovende kanin, måne og stjerner, og et bilde som viser en kanin som er ute og går i solen...














Man stiller inn tiden du vil at bilde skal skifte. Veel... det skifter ikke, men lyset bak som skifter.
Man kan også bruke den som bare nattlys, og som vekkerklokke. Så denne kan man ha i mange år.


Så det skal bli spennende å se om det virker i morgen tidlig. Mine søte små våkner nemlig i 6 tiden hver da, og jeg skal love deg at da er de ikke så søte syns jeg ;)
Så jeg stilte klokken på halv syv i morgen, og så justerer jeg det sakte, men sikkert.















(Begge bildene er lånt fra Google.)

Jeg har kjøpt mine på Barneshoppen .

1 kommentar:

  1. Så utrolig smart. Det er jo så viktig med skjønnhetssøvnen at jeg forstår godt du ville kjøpe denne.

    Jeg husker godt da den eldste gutten min, våknet i 4-5-tiden om morgenen da han var 3 år. Vi måtte ligge på madrass ved siden av ham, og være klar til å få ham til å legge seg igjen før han var helt våken. For et styr.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.