lørdag 3. desember 2011

Når en pepperkakebaker...Luke 3

I dagens luke var aktiviteten å pynte pepperkakehus.


















Mens de søte små fikk se en film som de hadde fått av mormoren på butikken i dag, gikk jeg igang med å sette sammen det ferdigkjøpte byggesettet. Masse gris på kjøkkenet med smeltet sukker, men da risikerer jeg ikke at huset raser sammen om 2 dager.
Jeg er glade jeg ikke er noe byggmester, for den ene veggen satt jeg på opp ned ;) Men med glasur klarer man å skjule slike skavanker.

Trollungene har fått streng beskjed fra hu mor at det skal ikke plukkes NonStop eller seigemenn av pepperkakehuset...Skal nå se hvor lenge det varer. Hehe.

1 kommentar:

  1. så hærlig!Jeg personlig har gitt opp og prøve,blir bare frustrasjon..hihi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.