mandag 7. mai 2012

Et lite livstegn fra meg.















Det har vært lite blogging på meg i det siste.
Jeg er nå i full jobb som drosjesjåfør, og med det meldte tidsklemmen seg. Med tre treninger i uken på Storebror, og en for Lillesøster, og begge voksne i full jobb, så blir tiden knapp,
Man skal samtidig ha tid til middag, hus og hjem, og venner og mannen.
Når kvelden kommer er jeg ganske så utslitt. Er ikke vant til å stå opp kl 0530 hver dag merker jeg.

Det komiske i det hele er jo at jeg nå må dra mine søte små opp av sengen. De som ALLTID våkner før fuglene fiser..... Og i helgene er de tidlig våken, da snakker jeg om mellom seks og halv syv.

Ifølge kalenderen så er vi i mai, men jeg begynner å lure litt, for i går måtte jeg måke plattingen utenfor gatedøren for snø. Det var altså snø i Bergen i helgen. Stakkers blomstene mine....
Så for meg ungene gå i vinterdress i 17 mai toget ;)

Tenkte jeg å ta fatt i litt blogging igjen...Må bare sette av litt tid til det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.