søndag 2. september 2012

Heiadusker

Jeg har laget heiadusker.















Da min sønn begynte å spille fotball, så laget jeg dusker av plastposer som Lillesøster skulle bruke når Storebror spilte kamp. Det var ikke så interessant for henne, så det ble til at det er jeg som bruker de....;) Nå må dere ikke se for dere meg i heiejente drakt, med bar mage og miniskjørt, for det kommer ikke til å skje.
De har vært med på hver eneste kamp, og av mine barn blir de kalt de magiske duskene.
Laget til Storebror er ubeseiret etter at de begynte med serien i vår.
Men nå var jeg litt lei disse plastposeduskene, så nå har jeg sydd nye av stoff.




















Litt bedre enn plasposedusker som er teipet sammen...

Ønsker deg en strålende uke, med og uten heiedusker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.