søndag 9. januar 2011

Ski og juletrefest

I går snødde det masse, men jeg og ungene var en liten tur ute på ski.
Først måtte jeg lokalisere skiskoene, som lå en i en pose i kjelleren etter flyttingen. Men jeg fant dem tilslutt.
Vi spente på oss skiene, og så var vi rett bortenfor huset vårt, der det var en liten slakk bakke som passet perfekt for oss.
Lillesøster falt, lo og reiste seg opp igjen. Mens Storebror bare blir sint for at han ikke får det til...


















Vi koste oss masse i denne lille bakken, før det bar inn igjen for dusjing og pynting, for vi skulle på juletrefest.
Og det liker ungene, der får de løpe inne med de er god for. Godtepose og film, gang rundt juletreet og julenisse, og gaver.
Kan vel si at jeg slet litt med å holde ungene våken i bilen på vei hjem. Da måtte jeg vri hjernen min for å finne på noe kreativt for å holde dem våken.

To pyntete barn på juletrefest.


















Storebror på 5 år, er veldig glad i å pynte seg. Han ble kjempeglad da han hørte at skulle få ha slips på seg :)

I dag er været så dårlig her, at det blir en inne dag. Fint vær ute til å være inne i.
Tenkte vi skulle lage noen muffins eller noe. Må se hva jeg har i skapet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.