torsdag 16. juni 2011

Ridderbursdag

I går hadde Storebror bursdag, hele 6 år ble han.
Og han ville ha riddertema, og det ble det.
Kopper, fat, servietter, banner og pinjata ble handlet inn fra Pirater og Prinsesser. Jeg bestilte en torsdag i 12 tiden. Kl 16 fikk jeg mail om at varene var sendt, og lørdag fikk jeg mail om at varene var på postkontoret. Jeg ble positivt overrasket over at det tok så kort tid.

Iallefall så ble drager,ridderlego og riddere funnet fram som pynt på bordet. Syns selv det ble ganske stilig. To store drager ble hent opp i taket, slik at det så ut som de fløy ;)
Jeg laget muffins med grå glasur (den ser litt grønn ut på bildet ser jeg, men glasuer er altså grå) riddeskjold som pynt. Pluss at jeg laget et fruktpinnsvin.

Pinjaten var utolig solid. Vi begynte med at alle 11 barna fikk slå et slag hver, men på slutten så fikk de flere slag og vi voksne sto ved siden av og heiet om å slå hardere "Kom igjen vis hvor sterk du er", "bli sint, den har spist alt goderiet" Så etter uttallige slag så raste snopet i gulvet til ungenes store fornøyelse.






6 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig:-)
    Tenker det var en super bursdag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert. Her er det lagt ned mye arbeid, ser jeg. Men jeg tenker det var verdt det. Hvordan laget du grå glasur?

    SvarSlett
  3. Kjempestilig!
    Så gjennomført. Tenker seksåringen er fornøyd!

    klem

    SvarSlett
  4. Så flott du har gjort det.Var vel en gutt som var veldig fornøyd med dagen sin :o)

    Ha en fin helg.

    Klem Hege

    SvarSlett
  5. Så morsomt! Gøy me tema på bursdagen! Er jo sånn bursdag som alle barn vil ha, og alle voksne ønsker at de hadde da de var barn.. :p heh!

    Likte godt pinnsvinet! Hehe!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.