torsdag 14. juli 2011

Tidlig krøkes

I dag har det vært et nyydelig vær her i Bergen.
Så vi har flyttet ut på terrassen og i hagen.
Jeg fant meg et pledd, en pute og en bunke interiørblader. La meg på pleddet på gresset og skulle nyte solen og bladene.
Det tok ikke lange tiden før Lillesøster lå på teppet sammen med meg. Hun og ville jo lese, og da ble det jo et interørblad.
Hun bladde side på siden, og på hver side så sa hun: Mamma se så nydelig den lampen er, eller se så fine blomster.
En koselig stund sammen med Lillesøster.






















Solkrem er jo noe som hører soldager til, og vi ble smurt alle sammen.
Jeg har tørket støv av bikinien, og ungene fikk oppgaver med å smøre mammen på ryggen. De gjorde en god jobb. 4 små hender jobbet solkremmen godt utover ryggen min.
MEN jeg glemte å smøre beina... Så nå er jeg solbrent på baksiden av lårene. Og der har jeg aldri vært solbrent før. En gang må jo være den første. ;)
Så Aloe Vera har vært min venn i kveld her jeg LIGGER på sofaen ;)

Kilde: Google


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.