lørdag 15. oktober 2011

Bursdagshelg

Både jeg og Lillesøster har bursdag i oktober, og i dag skal vi ha familiebesøk.
Egentlig burde jeg vasket og ryddet....ikke sitter her og laget blogginnlegg ;)

















Forrige fredag hadde jeg noen venninner på besøk. Ble ikke så mange, for jeg hadde jo glemt at høstferien startet den dagen. Men vi hadde det kjempekoselig. Lagde meksikansk tomatsuppe (fra Toro, er ikke så flink på kjøkkenet at jeg laget suppen fra grunnen av..)






















Nå er gubben og Storebror på butikken, mens jeg og Lillesøster rydder og vasker litt. Akkurat i øyeblikket er hun på rommet sitt og rydder. Hører hun synger, og diller og daller der oppe.


















(bildene er fra forrige fredag da jeg hadde venninner på besøk)

Ønsker dere en strålende lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.