søndag 20. november 2011

En rolig helg

Denne helgen har vi gjort fint lite.
I går, lørdag, var vi en bitteliten tur. Og Storebror fikk besøk av en klassekamerat, merket jo ikke at de var her engang. De var bare oppe på rommet og lekte.
Lillesøster så sitt snitt til å få se på prinssessefilm, valget falt på Tornerose.
Vi hadde deilig hjemmelaget pizza til kveld. Eller kvelds og kvelds fru blom....vi spiser alltid rett før barne-tv om lørdagen. Etter barne-tv og lørdagssnop, så får jeg ikke mat i Lillesøster, hun er ganske småspist. Derfor mat før barnetv ;)
Lørdagskvelden tilbringte jeg alene foran tv. Så på Ønskedrømmen på Tv2, fikk noen tårer i øyekroken kan man si.
På bordet hadde jeg en flott GreenGate kopp og skål, som jeg fikk av min kjære søster til bursdagen min i oktober. ( har bare ikke fått sumlet meg til å ta bilde før nå)

















Søndagmorgen ble ganske lang og slapp. Ungene gikk i pyjamas til klokken var nærmere tolv. Da kom mannen hjem fra jobb, og vi tok turen til farmoren til trollungene. De har nettopp flyttet, og trengte litt hjelp.
Etter at vi hadde vært der så var jeg og ungene ute i hagen og jobbet litt. Er jo ganske rart å jobbe i hagen sent i november. Men vi fikk da raket vekk litt løv fra plenen, og alt hageverktøy ble satt under tak. Så nå kan snøen og vinteren bare komme ;)

Etter å ha lest Mona Christins innlegg om søndagsbrownies så fikk jeg utrolig lyst på brownies. Så mens jeg lager middag så slengte jeg sammen brownies. Så til dessert i dag ble det brownies med is:)


















Nå sitter mann og barn og ser på Brann- Lillestrøm kampen. Planen var at mannen og Storebror skulle se kanpen på soverommet, og jeg og Lillesøster skulle se noe annet i stuen. Men hun forsvant opp hun også. Så nå sitter jeg har nede alene, og da benytter jeg tiden til et nytt innlegg på bloggen :)

Har du gjort noe gøy, spennede eller nytt i helgen? Eller bare slappet av ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.