torsdag 6. september 2012

Pimp my bike

Lillesøster har akkurat lært å sykle uten støttehjul, så nå er det bare for resten av familien å finne fram sykkehjelm og sykkel, og være med å sykle.




















Men Lillesøster har arvet Storebror sin gamle sykkel, og det er jo en Lynet Mc Queen sykkel, og hun syns den var litt guttete...(hvorfor kan de ikke lage kjønnsnøytrale sykler?? Og ski?? )
Så da måtte jeg gå i tenke boksen. Lillesøster ville ha noe grønt...grønt med hvite prikker.
Så da tok mor seg en tur på Stoff og Stil for å kjøpe voksduk og borrelås.
Kjøpte borrelås med lim, men det hold ikke med alt det vannet som kommer ned her i Bergen ;) Så jeg fant fram symaskinen, men da hang bare alt limet fast i nålen...
Redningen ble stiftemaskinen.

















Sykkelen er rusten og fæl, men den funker. Og ble jo bedre etter at jeg fikk pimpet den :)

Så nå er det sykling til skolen hver dag. Jeg sykler med dem, så jeg får meg en fin og frisk liten tur om morgenen.

2 kommentarer:

  1. Kjempesmart! Nå har hun jo plutselig en helt unik sykkel. :-)

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg i at det er latterlig at de ikke kan lage kjønnsnøytrale produkter. Men det er vel det produsentene ønsker..da må vi kjøpe mer. Sykkelen ble fin den. Så lenge barna er små kan vi lure dem med litt "pimping" verre er det når de blir store og vet nøyaktig hva dem skal ha..sukk. Fortsatt god helg til deg:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.