lørdag 16. april 2011

Hjemmelagde hamburgerbrød og litt påskepynt.

I går laget jeg hjemmelagde hamburgerbrød. Fant oppskriften på Kristins Midddagstips.
De var bare knallgode. Absolutt verdt å prøve.

















Her i huset blir det bare pyntet bittelitt til påske. Ungene sin pynt, og noen egg jeg kjøpte på Kremmerhuset i fjor.





















Snart er det påskeferie for oss, da reiser vi på hytten til min mor. Gleder meg.

Skal du reise vekk i påsken?

Ønsker deg en vidunderlig påske.

3 kommentarer:

  1. Fikk lyst og ta en stor jafs av den hamburgeren:)Koselig med påskepynt som barn har laget,det er så mye glede i de:)Her blir det hjemmepåske for første gang på 16 år..Kos deg masse på hyttetur og nyt dagene:)God påske.Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  2. Åh, ja, de burgerne så skikkelig gode ut! Kanskje jeg skulle prøve å bake det...
    Blir hjemmepåske på oss i år, også. Blir litt deilig, skal bare nyte sola på terrassen.

    God påske!

    SvarSlett
  3. De så kjempe gode ut.
    God påske.

    Klem Annfrid

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.