torsdag 14. april 2011

Kompost





















Jeg sitter her og lurer på om vi skal begynne med kompostering.
Tenker da på varmkompostering, slik at jeg kan hive matavfall der.
Er det noen av dere som gjør det, og har noen tips til meg.
Jeg er ganske så grønn på det området, så jeg tar i mot alle tips.

Storebror og Lillesøster er så opptatt av kildesortering, at jeg tenkte dette noe som er nyttig at de lærer.
Og så får jeg god jord til hagen ;)

Så kom gjerne med noen gode råd.
Er det vanskelig å få til?
Krever det masse jobb?
Og hva kan jeg putte i komposten, hageavfall og matavfall?

Ønsker dere en gjenvinnende dag :)

3 kommentarer:

  1. Hei:)Har vært inne på samme tanke selv evt neste sommer.Skal ha drivhus og da er det jo viktig med god jord:)Desverre vet jeg lite om dette jeg også,er nokså grønn der..Håper du får noen gode svar.Ha en fin dag.Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  2. Desverre, dette kan jeg ingen ting om.
    Men ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. Så koselig bilde:)
    Jeg kan ingeting om kompost, men glad du spør - så skal jeg følge med på svarene du får:)

    Fin dag til deg, klem.klem.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.