søndag 23. oktober 2011

En herlig bursdagsfeiring på Fløyen

Nå sitter jeg ganske utslitt, men glad i sofaen.
I dag har vi feiret Lillesøster sin 5 års dag på Fløyen.






















Lillesøster inviterte vennene sine, og vi inviterte med en voksen og evt søsken.
Jeg skrev i invitasjonen at de tok med seg drikke selv, så skulle vi stå for pølser og kaker, og annet godt å spise.
Og siden vi ble totalt 30 stk, så ble det en del pølser og pølsebrød... Følte at kassadamen så litt rart på meg når jeg hamstrer grillpølser og  pølsebrød i oktober :)
Så jeg fant fram den gamle trillen til Lillesøster og plasserte kake, ved og hotdogsbrød i den. Da blir det litt mindre i sekken.
Måtte le litt for meg selv, siden vi klarte å få med oss så mange fra bhg på tur en søndag. Været var ganske så bra, overskyet og en del vind, men ingen regn. Var litt små surt siden det blåste sånn, men med lue og skjerf så gikk det helt fint.

Her kommer et bilderas fra turen....





























Jeg hadde ikke noe mat igjen når vi gikk. 3 pakker grillpølser, 4 pakker pølsebrød og en hel langpannekake ble spist opp.
Alle sammen koste seg masse, en annerledes bursdag.

Nå er det snart mandag, og ønsker deg en strålende uke.

2 kommentarer:

  1. Det hørtes kjempe kjekt ut. En nydelig bursdags jente.

    GOD NY UKE TIL DEG:-)

    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.