lørdag 12. november 2011

Som å banne i kirken, eller i interiørblogglandia???

Ser rundt om i interiørblogger at grener av Lerketre er veldig populært. Spesielt nå som det nærmer seg advendt og jul.






















Jeg har et stort Lerketre i hagen. Men har fremdeles ikke hentet inn  grener slik at jeg kan pynte til jul, men det kommer. Lillesøster plukker små grener med kongler hele tiden. Vi går nemlig under treet hver dag vi skal til og fra skole og barnehage.

Grunnen til innlegget er at jeg fyrer med Lerketre... Der er vel som å banne i kirken i alle inertiørbloggene ;)
Noen blogger sender lerkegrener til andre blogger, og noen lurer på å klippe av noen grener av andre sine trær( (husker ikke hvem, dessverre), og så kommer Birthe og fyrer med lerketre...hehe.
Jeg hiver rett og slett lerketre i peisen, og tenner på.

For å "forsvare" meg selv, så måtte vi sage ned noen store grener her i vår. For skulle vi klare å få flagget i flaggstangen så måtte noen grener vekk.For ellers ville flagget lagt seg oppå grenenene, og vi ville ikke fått det ned i igjen. Men for all del, det var bare noen få grener av det store treet.


















Men måtte flire litt når jeg tenkte på det her om dagen. Andre går på jakt etter grener, men jeg hiver dem i peisen.

Ønsker dere en strålende lørdagskveld. Min kveld skal tilbringes i sofaen foran tven med Skal vi danse. Og Lerketre i peisen :)
Hva skal du gjøre denne lørdagskvelden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.