lørdag 31. juli 2010

Ironisk.


I dag tok jeg med meg mine søte små på senteret. Storebror trengte seg sårt en hårklipp. Nå nå er han endelig kort i nakken, og ingen hår som henger over ørene.
Heldig var vi også, for vi kom til med engang, uten å ha bestilt time først ;)

Vi tok turen innom Clas Ohlson , der skulle jeg se på dørhåndtak til de nye dørene i det gule huset ( ungene kaller huset "det gule huset" , så derfor det gule huset ). Fikk nå sett på noen da
Der fant ungene noen klokker. Lillesøster fant selvfølgelig en med prinsesser på, og Storebror fant seg en med Lynet på.
Men det var ingen vanlig veggklokke de fant seg... det var nemlig vekkerklokker.

    






























 Og er det en ting vi ikke trenger i dette huset så er det vekkerklokker. For her er nemlig Storebror vekkerklokken vår. Han våkner nemlig i 6 tiden. Uansett når vi legger ham, så er han våken i 6 tiden. Vekker da Lillesøster, og selvfølgelig oss voksne, som liker å sove litt lenger enn kl 6. Det er jo natt fremdeles.

Jaja, det er jo bedre enn halv fem, fem som det var da han var mindre og ikke kunne stå opp alene. Nå leker de to små på rommet sitt til de er lei, og kommer da å vekker meg.   han var mindre og jeg måtte stå opp med ham, så måtte jeg snu situasjonen, kunne ikke sitte/ligge å syns synd på meg selv, men bare rett og slett begynne dagen. Så jeg har flere ganger tømt oppvaskemaskinen, satt på en klesvask, satt brøddeig  og ryddet, før kl er 7 om morgenen.

Iallefall, så har jeg i dag kjøpt vekkerklokke til vekkerklokken vår.
Han sa så fint at han kunne stå opp når vekkerklokken ringte, så nå er den innstilt på kl 07.00, så får vi se om han ligger i sengen da, til klokken ringer.

Ang dørhåndtak til det gule huset, så er jeg litt utsikker på hvilke jeg vil ha...





Valget kval...Hva mener dere.

2 kommentarer:

  1. Helt klart den nederste, men nå vet jeg jo ikke om den passer til det gule huset ;)

    SvarSlett
  2. Vi har fremdeles ikke bestemt oss, men jeg foretrekker også den nederste ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.