lørdag 10. juli 2010

Mammas lille hjelper.

I dag har Storbror hatt kosedag med tanten sin. De har vært på kino og sett Shrek.

De har kost seg med popcorn og is. De gikk litt i byen etter filmen, og da gikk de på torget og så på krabbene og fiskene.
De tok bussen hjem til tante, og der hadde de hatt seg en liten høneblund begge to ;) Han skal sove der i natt. Kjekt med en kose dag med tante.

Jeg og Lillesøster har jobbet i huset i dag. Vi driver å pusser opp, og jeg skal si det er mye jobb.
Så i dag har vi pusset sparkel på Storebror sitt rom. Det er ikke noe kjekk jobb altså, gi meg heller noe maling....
Jeg har nettopp malt paneltak med bjelker i stuen. 3 strøk!
Lillesøster er en flink hjelper.
Pusser sparkel på Storebrors rom.

Og gjett hva. Vi har blåbær i hagen, så vi har plukket blåbær på strå i dag :)
Og masse i munnen selvsagt.

Min far i toppen av et tre :) Jaja, ikke helt i toppen da, men sant....

Jeg gleder meg til å komme i hus. Ungene får hvert sitt rom, og vi får hage og sol, ikke minst. Og sist men, ikke minst så får vi mer lagringsplass, slipper å stue og stable alle veier.
Jeg har begynt å pakke, men det går litt tregt. Men det kommer nok på plass det også.
Her ser dere bilde av taket mens jeg holder på med 1. strøket.
Litt av en jobb kan man si. Men det ble jo bare så bra med hvit tak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.