lørdag 27. november 2010

En koselig, men kald dag i byn

I dag har mine søte små vært på Putti Plutti Pott, sammen med tanten og min kusine.










Jeg valgte å gå i byen å tusle litt. Er neimen ikke ofte jeg går i byn lenger.
Men jeg skal love dere det var en kald fornøyelse. Jeg gikk litt ute for å finne Holmehuset, og der er det jammen mye fint. Men kjøpte faktisk ingenting ;)
Da jeg gikk videre så ble jeg så utrolig kald på hodet, at da jeg kom inn i en annen butikk, så var det nesten som om hodet mitt ikke fungerte (ikke at jeg skal skryte på meg så mye da ) Så jeg måtte rett og slett kjøpe meg en lue, så det bar avgårde til H&M. Der fikk jeg kjøpt med en litt stilig lue.
Jeg har bare luer som man bruker på tur/fjellet, som jeg bare trekker godt nedover ørene, og  jeg ser ut som en skaddeskutt måke på vei inn for nødlanding :)
Så nå har jeg en pen lue, så nå må jeg bare finne på mange ting slik at jeg kan bruke luen. Eller, jeg kjøpte faktisk to luer. En grå, og en rød med rødt skjerf til. En julelue.

Dette i rødt.














Så nå kan jeg se bra ut (så bra som jeg kan se ut med lue ) og være varm på hodet.

Lillesøster frøs litt da vi gikk til Grieghallen, for det blåste ned i halsen hennes, så da kjøpte jeg et skjønt lite sjal til henne, og da måtte jo Storebror få også.
Så det fikk de på seg da jeg traff dem etter forestillingen.
Ellers så måtte jeg innom Panduro Hobby å få tak i matriell til julegaver. Men det kan jeg ikke legge ut her, kan jo ikke avsløre julegavene på nett.

Ungene har også fått nye Putti Plutti Pott luer, de skulle egentlig i kalenderen, men siden de ikke hadde poser til dem, så var det litt vanskelig for min søster å skjule dem, så da fikk de dem i dag.
Da de gikk å la seg, så hadde de hver sin laaange nisselue på.

I kveld er det Skal vi danse Finale, og jeg sitter benket forant tv. Min mann er faktisk hjemme i kveld, men han sovnet med de søte små, og sover enda...
Har vekket ham noen ganger, men han trenger nok å sove litt, og da kan jeg jo med god samvittighet sparke ham ut av sengen i morgentidlig når trollungene våkner i 6 tiden ;)

Ha en vidunderlig advendslørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.