mandag 15. november 2010

Perfect Home

Midt under barne-tv så ringer det på døren. Og storsett er det bare nabobarna som ringer på her, så jeg ble litt forundret siden det var barne-tv tid.
Men det viste seg å være en annen nabo, og hun inviterte meg på Perfect Home Party i morgen kveld.

Bilde lånt fra Perfect Home













De har jo bare så masse fint :)
Så jeg kastet meg over tlf og ringte til svigermor, om hun kunne sitter barnevakt. For min mann skal nok jobbe i huset.
Og det var ikke noe problem, hun kunne passe småtrollene mine :)
Så jeg gleder meg masse til i morgen kveld, men det er det ikke sikkert lommeboken gjør.

1 kommentar:

  1. Lommeboken er vel ikke happy :) Mye fint, til en mindre hyggelig pris :) he he..Men verdt det da :-) kos deg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.