søndag 12. desember 2010

En lang dag

I morges våknet mine søte små tidlig som vanlig... Og min mann var på jobb, så da måtte jo jeg stå opp med dem, etter at de hadde lekt på rommet en stund. Men spenningen ble nok for stor, for de ville jo selvsagt åpne kalenderen.
I dag var det bilde at tante og besterfar, og Storebror utbryter glad at vi skal på tur med dem. Og det stemte nesten, for Lillesøster skulle til tanten og sove der, mens Storebror skulle til bestefaren og sove der.
Jeg kjørte de håpefulle til byn, og der skulle de alle fire gå i Pepperkakebyen, og ta Bybanen.









Snakket med min søster da de var kommet hjem, og det var visst stor stas å kjøre med bybanen.

Da jeg hadde levert mine barn, så gikk turen til huset. Og der var det maling og vasking på programmet. Det var meningen at vi skulle bli ferdig med å legge gulv i stuen i dag, men det ble vi ikke.
Å vaske ut er i grunnen litt artig, da vet man jo at det nærmer seg :)
Men guri meg så mye byggestøv, jeg bytter jo vann på bøtten HELE tiden.
















Nå er andre etasje ferdig vasket, så nå kan vi flytte inn der. Bare så synd første etasje ikke er ferdig ennå. Men det begynner å nærme seg.
Ja, ja det er godt å få det gjort.
Men det ble en laaang dag, opp kl 7, og hjemme kl 23.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.