onsdag 29. desember 2010

Endelig

Da er vi kommet i hus. Med en hastig flytting søndagen før jul... Så mandag før jul, så var det et kaos her uten like. Ting sto stablet i stuen, og hadde bare en liten passasje gjennom stuen...:)
Men vi fikk da ting delvis på plass, men det gjenstår fremdeles endel.
Planen var at vi skulle feire jul her hjemme, men lille julaften så tok stresset meg.. Det ble rett og slett for mye som skulle vært klart på altfor liten tid.
Så vi flyttet julefeiringen til min mor. Vi koste oss masse med god mat og flotte gaver, og en god julestemning.

Vi hadde ønsket oss gavekort på Ikea til jul, så mandag etter jul så bar det avgårde for å kjøpe stoler til spisebordet...(De vi hadde før hadde vi lånt)
Og faktisk så fant jeg stolene på tilbud, de hadde vært utstilling...













Siden utstillingen var med hvite trekk, så kjøpte jeg grå trekk også... Er bare så fornøyd ;)
Så nå går dagene til å få ting med plass, og henge ting på veggene. Koser meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.