onsdag 2. mars 2011

En liten cowboystrekk :)

La meg ned på sofaen i dag, og da var det dette utsikten...
Blå himmel :)

















Ble ikke noe cowboystrekk på meg nei.. jeg spratt jo opp fra sofaen for å finne kamereaet. Dette måtte dokumenteres.
Merker at det nærmer seg vår. Det er fremdeles litt kaldt, da om natten, men akkurat i skrivende stund så er det altså 8 plussgrader og sol.
Så i morges så fikk ungene gå med jakke og sko da vi gikk til bhg. Gleden var stor. Tenk å slippe dress og varme klær.
Åååå, som jeg gleder meg til enda varmere vær, og kortebukse og t-skjorte.
En tur til denne stranden hadde ikke vært meg i mot....

1 kommentar:

  1. Klarte bare å lese til ordet "cowboystrekk" før jeg ble sjalu og dfrømmende og litt vag i blikket.... men fikk med meg den fine utsikten da :) hihi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.