onsdag 18. mai 2011

17 mai 2011

I år var vi 10 stk til frokost. Kjempekoselig. Etter masse god mat, hjemmelagde rundsykker og varm sjokolade så gikk vi bort til skolen.



















Jeg tok et bilde av mann og barn når vi gikk i toget. Men jeg så ikke før senere at man ikke ser Lillesøster, hun er gjemt bak ballongen til Storebror.

































Gassballonger og sykkelløp hører med på 17 mai.
Vi var ikke så lenge på skolen for himmelen åpnet seg og ned kom det maassse regn. Så det ble vått og kaldt.. Lurte på om vi måtte fyre i peisen når vi kom hjem ;)


















Etter litt leker på skolen var det rømmegrøt  og hotdog på menyen. Og så kaker og kaffe. Knappen på buksen til Storebror falt av, så vi spøkte med at til og med han hadde spist for mye ;)

Min far og søster hadde tatt med seg nydelige blomster fra min bestemors hage.

















Alt i alt hadde vi en flott dag. Men jammen blir man sliten.
Etter at de søte små var sovnet, så sovnet jeg på sofaen.

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar. Så ut som om dere hadde en flott dag i går.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.Så fine og festkledde store og små:)10 stk til frokost!Du er rå:))jeg synes det ble stressende nok bare med egen familie og finstas som skulle på..Godt det bare er 1 gang i året denne vidunderlige dagen er:))go klem

    SvarSlett
  3. Hei hei
    Hørtes ut som en fin dag. Vi droppen feiringen iår. Men hadde en flott dag for det.
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.