søndag 29. mai 2011

Se hva jeg har kjøpt meg i dag :)

I går satt jeg og snuste inne på Finn.no. Og der dukket det opp en Ektorp hjørnesofa fra Ikea. Jeg har ønsket meg en slik i mange år, men det har ikke blitt prioritert.
Men altså... i går fant jeg på Finn til 500,- kr. Snakk om billig.

















Jeg hoppet jo i sofaen, og heiv meg på telefonen til mannen. Jeg mått jo nesten høre med ham først....
Ja, så var det å begynne å maile da, og jeg var den første. Jippi.
Vi avtalte at jeg kunne komme å se på den i dag, og den så jo riktig så fin ut. Litt skraper på trekket etter en katt, men det var ikke så synlig. Den var ikke noe nedsunket i putene eller noe...

Med tiden skal jeg kjøpe meg en trekk til. Og da blir det nok et grått trekk.
















Jeg fikk hjelp av min snille far og søster til å hente den, mens min søte svigerinne satt barnevakt for de søte små. Mannen måtte selvfølgelig på jobb. Hva skulle man gjort uten familie.
Mannen er fremdeles på jobb, og den "nye" sofaen står i deler her i stuen. Gleder meg som en unge til vi får den på plass. Er ikke hver dag man kjøper sofa til 500,- kr.
Det kommer selvsagt bilder når den er på plass :)

4 kommentarer:

  1. Heisan
    Takk for koselig hilsen :o)
    Jeg stryker som regel dukene selv : helst før de er helt tørre, da blir resultatet best. Denne duken bruker jeg sjelden - og jeg syntes den er finest med slik "perfekt" strykeresultat : derfor leverer jeg den rett og slett fra meg og får hjelp på et renseri/vaskeri til strykingen... jeg klarer ikke å få mine SÅ fine som det du ser på bildet :o) Klem J.

    SvarSlett
  2. Sååå heldig du var...og bare 500.-...skikkelig røverkjøp. Tipper du kommer til å bli storfornøyd.

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Så herlig å komme over slike kupp!
    500 kr for en sofa er knallbra!

    SvarSlett
  4. Så bra å komme over et så godt kupp! Kjekt!
    Klem Tonje

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.