torsdag 24. mars 2011

I dag har jeg og min far hatt en opprensking i hagen. Ja, og ungene da.
Det er mye å gjøre, for her har ikke vært gjort noe på maange år.
Heldigvis har jeg en far som er flink med hager og blomster, og han er så snill at han hjelper meg som ikke har peiling (ennå)




















Storebror fikk prøve seg litt med den bensindrevne hekksaksen.
Bestefaren er så flink å inkludere ungene, spesielt Storebror.
Han ser litt gal ut på bilde her da...Han blir helt i ekstase når han får prøve slike ting.
Jeg er jo en hønemor, så hos meg hadde han IKKE fått prøve seg.
Det kan jo ha noe med å gjøre at jeg selv aldri har brukt en slik hekksaks, og har stor respekt for slike farlig ting. Men fikk prøve meg jeg også da.
Min far er flink å få meg til å prøve nye ting...Er nok ikke bare ungene han inkluderer nei..

Nå snør det faktisk her.. Herlig mars vær. Hehe.. vi som har hatt den vårfornemmelsen i dag. Håper ikke det forsetter, vi har planer om å få gjort litt mer i hagen i helgen.

Har dere begynt med hagearbeid?

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så godt å få rufset opp litt ute :)
    Kanskje i dag er dagen for å lokalisere jernet ;)
    Ha en fin dag da :)Og gooood helg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Håper du får en strålende helg!! Ligger en liten award i bloggen min til deg!"

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.