fredag 11. mars 2011

Spisebordet mitt

Anettes Hus har en utfordring i disse dager, og tenkte jeg skulle hive meg på.
Har ikke gjort dette før, så dette blir litt spennende å se om jeg får til å linke inne hos henne.

For ca 5 år siden arvet jeg dette spisebordet av min bestemor og bestefar.
De fikk det da de giftet seg. Jeg er bare så glad i dette bordet.
Jeg har gode minner fra dette bordet. Alt fra gode middager, til lekser og sying med min bestemor.
Det var blått da jeg arvet det, men fikk min snille far til å male det hvitt for meg.
Ser at det trenger å males igjen.


Her er det pyntet til jul

















Ønsker dere alle en vidunderlig helg.

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Ååå...så fint :)
    Kjempekoselig :)

    God helg :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Hei, Birthe! Ja, det gikk jo kjempe-fint;))

    Så flott bord!! Forstår at det er blitt en favoritt:) Takk for ditt bidrag!

    Ha en riktig fin helg!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  3. this is a wonderful table...your blog is nice...LG Kathrin

    SvarSlett
  4. Hei!

    Kjempefint bord! Det er jo så koselig med arvegods. Spesielt når det bringer tilbake fine minner::)

    Lykke til i utfordringen!

    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.