fredag 4. mars 2011

To tips.

Jeg vi gjerne tipse om PostkasseReklame.
Her kan du bla i reklame, som du får i posten, på pcen din.
Her er det mange samlet på et sted. Og flere kommer til.
Bra for miljøet er det også :)












Så vi jeg tipse om Spis mer frukt og grønt kampanjen til Rema 1000.
Her får man mange gode tips for å få frukt og grønt i ungene.
Her i huset er ikke det noe problem, min barn spiser godt med grønnsaker , og frukt.
Men har likevel benyttet meg av noen av tipsene. Gulerot purè er ganske så godt.
Godt for kropp og sjel :)

3 kommentarer:

  1. Takk for fine tips:-)

    God helg:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. Hei.

    Tusen takk for supre tips ang hortensia. Nå skal de nye "druknes" for å si det sånn.

    Og takk for at du reklamerer for Remas kampanje. Jeg jobber på Rema og synes dette er supre tips til småbarnsforeldre.

    Ha en fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Fine tips her (og om hortensia som jeg leste hos mona) !
    Ha en strålende helg :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.