onsdag 4. mai 2011

Lite blogging for tiden...

Her har det vært nydelig vær den siste tiden. Så da blir det til at vi er mye ute. Jeg holder på med beising av huset.
I dag holdt jeg på med et rekkverk på en terasse, og klarte å legge hodet mitt borti der som jeg nettopp hadde malt.. Så jeg var helt hvit på toppen av hode. Er typisk meg, jeg griser noe voldsomt når jeg maler. Ser ikke ut. :)
Og hagen begynner å ta form. Mye som må gjøres.
Er så spennede å se hva som spirer og gror. Her er det tulipaner som stikker hodet opp inni hekken....

Ellers så skal Storebror på overnatting med barnehagen i morgen. Blir borte en natt.
Han gleder seg masse, dette har han snakket om i noen år.
Men tenk at min lille gutt er førskolebarn, og skal begynne på skolen til høsten.
Vi skal snart på foreldremøte på skolen. Tror det er mer rart for meg enn for ham. Han gleder seg stort.

Kommer sterkerer tilbake senere :)

1 kommentar:

  1. Kan tenke meg han er stolt,skolegutt og greier:)Det er deilig ute om dagen og vi må nyte!go klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.