torsdag 26. mai 2011

Peoner, og gode naboer.

Vi har fått blomster av nabodamen. Vi hjalp henne med trampolinen mandags kveld, da den holdt på å blåse vekk.
På tirsdag kom hun ble disse flotte peonene til oss. Det er så utrolig flott å ha slike flotte og snille naboer :)

Det er Lillesøster på 4 år som har tatt dette bildet:)

















Og så et bilde av en liten jente med en stor skrumaskin ;)





















Det er snart helg, og den skal nytes.
Ønsker alle mine lesere en vidunderlig helg.

Ps. Velkommen til mine nye følgere, så koselig at dere vil følge bloggen min :)

4 kommentarer:

  1. Hei! Har virret rundt litt på bloggen din jeg.. :) Veldig koselig blogg! Og så nydelige bilder av nydelige barn! Likte spesielt godt bildet av jentungen med gassballong på 17. mai!

    Ha en herlig fredag!

    SvarSlett
  2. Flotte blomster :-)
    Flonk jente :-)

    Nå skal jeg titte innom å se på sykkelhjelmer :-)
    ønsker meg en sånn :-)
    men de pleier å være så dyre ..

    SvarSlett
  3. Fantastisk bilde! Skru-maskina er like stor som ungen jo!

    Jeg synes nå det høres ut som dere er minst like gode naboer som naboene deres, forresten.

    SvarSlett
  4. Så nydelige peoner!
    Gode naboer er gull verdt:)
    Ha en fortsatt fin helg:)
    Klem Carina

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.