lørdag 20. mars 2010

En liten runde shopping.

På torsdag hadde jeg fri, og måtte en tur på senteret. Egenlig skulle jeg bare levere noen biblioteksbøker og handle mat. Men det ble nok litt mer en bare det.
Jeg fant meg en kul boks på Kremmerhuset. Og noen påskeegg.
Normalt sett så har jeg ikke pyntet så mye til påske siden vi ikke pleier å være hjemme. Men fant ut at litt påskepynt må man jo ha. Har jo også blitt inspirert av Emmeline som har pyntet til påske noen uker.

Ungene ble helt vill da de så påskeeggene, og ville jeg skulle henge dem opp i lysekronen som vi har over spisebordet. Som sagt så gjort. Syns faktisk det ble ganske så stilig jeg :)


Og boksen den skal vi fylle med plaster og andre ting som er sår relatert. For nå så ligger det prinsesseplaster og spidermanplaseter innerst og øverst i hjørneskapet på kjøkkenet.
Så hvis en av de søte små skader seg så må mor opp på en stol og opp på kjøkkenbenken for å rekke opp til øverste hylle. Og det er jo ikke akkurat å gå foran med et godt eksempel for ungene som ikke får lov å stå på stolene, og iallefall ikke på kjøkkenbenken.
Så derfor en kul boks til alt slik sårstasj som kan stå på toppen av mikroen.

Ellers så kjøpte jeg litt forskjellig til ungene. De fikk nye solbriller. Storebror fikk med Spiderman på, og Lillesøster fikk lilla med blomster.
Lillesøster som har vært SÅ flink å slutte med bleie fikk seg en ny badedrakt. Nå slipper hun å bruke badebukse som skal fange opp det som måtte komme.
Og ikke minst fikk hun nye hårklemmer. Hun har et STORT forbruk på det.

Storebror med sine kule briller. Gjett om gutten var stolt da. Så nå har mor forklart og tegnet og fortalt hvordan man behandler solbriller slik at de ikke blir ødelagt.

Sist, men ikke minst så kom jeg hjem igjen fra sentert med mye mindre hår. Jeg gikk nemlig innom frisøren og klippet av meg det lange håret. Jeg hadde det jo alltid i hestehale, og det er jo ganske så kjedelig i lengden.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.