onsdag 31. mars 2010

Ønsker alle en vidunderlig påske.

Jeg gleder meg til påskeferie. Og for min del er den faktisk begynt.
Vi reiser på hytten til min mor senere i dag, og jeg gleder meg. Vi har vært på hytten hennes hvert påske de siste årene.














Jeg gleder meg til å:
- ta ungene med meg på tur
- slippe å lage middag, for det gjør mamma
- legge meg under teppet på sofaen, og bare slappe av
- påske snop
-mange gode middager
- lange frokoster
-sove lenge
- å ikke ha noen planer.

På påskeaften er det den store påskeegg jakten. Da finner vi mange gullpenger, rundt hytten, og til slutt finner vi påskeegget. Dette syns ungene er stor stas, og Storebror husker det fra i fjor, og har snakket mye om det.










Ønsker alle en vidunderlig påske.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.