mandag 15. mars 2010

Middagstid

Her i huset er tiden rett etter barnehagen ganske så stressende. Jeg må ha øyne i nakken, helst.
Bare for å nevne det, så ønsker jeg meg to ekstra armer, og øyner i nakken til jul ;)
I dag kom vi hjem, og begge de søte små ville se på tv, og mor var ikke helt enig, for Storeboro har nemlig en tendens til å sovne når han ser på tv etter bhg.
Og gjett da, han sovnet nesten. Da måtte mor finne på noe, så vekket ham slik at han kunne hjelpe meg på kjøkkenet. Med det resultatet at Lillesøsterbegynte å hyle, for hun ville jo også hjelpe. Noe hun skulle få lov til, men jeg hadde jo glemt å spørre henne..

De hjalp meg å dekke bordet. Her er alt på stell.
Green Gate koppen fikk jeg i gave, og da Storebror så den så måtte jeg ut å kjøpe 3 til.. Så nå har vi alle hver vår kopp i forskjellige farger. Storebror sin har røde striper med en blå, mens Lillesøster har lilla striper med en grønn.














Da de var ferdig med å hjelpe meg, så ville de spille litt.
Venter på middagen....














I dag var det noe så fantastisk som fiskepinner og potetmos, og selvfølgelig grønnsaker til middag














Venter på at det skal bli kaldt.



















Det ser ut som det smakte :)

Ønsker alle sammen en vidunderlig mandag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.