onsdag 5. januar 2011

2011

Tenk at vi er kommet til et helt nytt år... Syns 2010 har gått så fort, og mye som har skjedd.


Men har jeg noen nyttårsforsetter tro??
Hmmm... når jeg tenker etter så har jeg vel noen :)
  •  Jeg (og mannen min)skal tidligere i seng om kvelden. Jeg tror jeg lider av ganske alvorlig lakenskrekk. Og det er en dårlig kombinasjon med to små som våkner tidlig.
  • Få på plass mer i huset. Men det er vel ikke et nyttårsforsett, men en nødvendigehet.
  • Lage ukesmeny. Og handle en gang i uken
  • Ikke sette meg ned i sofaen når ungene er sovnet, for da blir jeg sittende der, og får ikke gjort noe som helst.
  • Ikke bruke tørketrommelen så mye. Den trekker så mye strøm.
  • Si noen fine ord til noen hver dag.
  • Ta vare på meg selv
  • SMILE og LE
  • Kjøpe flere blomster.

Det var da noen nyttårsforsetter :) Syns de er ganske så fornuftige jeg. Og ikke minst er de gjennomførbare.


Har du noen nyttårsforsetter???

Ønsker dere alle et vidunderlig 2011

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.