fredag 7. januar 2011

Snø, fremdeles litt julepynt, peis og melkespann....

I går tok jeg bilde av Tujabusken med julelys.

















Ikke mye snø på denne i går nei.
Men i dag var det en smule mer kan man si

















Jeg syns det er så koselig med julelysene ute, så de kommer nok til å henge litt til.
Så får naboene heller tro jeg er så lat at jeg ikke gidder å ta dem ned ;)

Til slutt et bilde av peisen vår, det er bare så koselig med peis.


















Melkespannet fant jeg på en gjennvinningsstasjon (der selvplukk ikke er lov). Jeg bare snek det oppi tilhengeren vår, og latet som ingenting. Tenk å kaste et så flott melkespann *rister på hode*
Planen var å ha grener fra lerketreet som vi har i hagen oppi. Jeg har funnet grenene, og fått tørket dem. Men så la mannen dem utenfor, så nå ligger de under snøen, og jeg finner dem ikke igjen.
Latskapen lenge leve, for jeg har rett og slett ikke giddet å hente nye...
I julen hadde jeg advendtstaken fra Perfeckt Home oppå der, og det var bare så perfekt plassering. Men da jeg tok vekk den forrige helg, så ble det litt tomt.
Så er det noen som har forslag til hva jeg kan ha oppå peisen. Platen der blir (litt) varm, så det må tåle det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.