torsdag 24. februar 2011

Gamle ferdigheter dratt fram i lyset igjen....

I morgen er det karneval i bhg, og i den anledning så måtte jeg frem med symaskinen. For storebror han ville være Super Mario.
Det er ikke et enkelt kostyme hvis man skal kjøpe det ferdig. Jeg har iallefall ikke funnet det.
Så da måtte symaskinen fram. Så jeg har sydd en type blå selebukse av en blå gardin.
Busken er skjev og skakk, men det heldigvis bare til bruk til karneval.
Jeg hadde en rød caps liggende så den har fått på seg en hvit sirkel med en rød M inni. Det festet jeg rett og slett med limpistol.



Lillesøster har snakket lenge om at hun skal være Askepott. Da hun fylte 4 år i høst fikk hun nemlig en Askepott kjole av Storebror.
Så den skal hun ha på seg i morgen.
Måtte fortelle henne at hun ikke kunne ha den på i bilen, for da får jeg ikke på henne selen. Hun sitter fremdeles bakovervendt, og med alle de undeskjørtene på den kjolen så blir det ikke plass ;)

















Nå har dere fått sett bilde av orginalen, så skal dere få se mine barn utkledd i morgen.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se to søte utkledde unger:-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se barna i antrekkene sine. Flink du er da :-) God helg, klem fra Kine.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.