fredag 25. februar 2011

Super Mario og Askepott

Da er dagen her... Karneval i bhg.
For en gangs skyld så var jeg oppe av sengen før ungene i dag. Det er VELDIG sjelden det skjer...
Jeg måtte rett og slett vekke dem...Og begge to bare forsatte å ligge i sengen. Det er da jeg lurer på om de er syke. Normalt sett er jo de to trollungene våken i 6 tiden, og nå var den 7..*sjokkert*
Men da jeg sa det var karneval i dag, så spratt de begge to opp av sengen, og inn på badet og kledde på seg i en fei.
Her kommer bildene av to utkledde barn klar for karneval.


3 kommentarer:

  1. Wow, sier bare jeg. Det var skikkelig flotte kostymer. Tenker det tok tid å lage selebuksa.

    SvarSlett
  2. Så søte!
    Artig med Super Mario:)

    SvarSlett
  3. Benedicte: Det tok i grunnen ikke så lang tid. Hadde ikke noe mønste eller noe, bare tok en annen bukse og tegnet rundt og sydde sammen.

    Supersnuppa: Ja det var litt artig at han ville være SuperMario. Tror han var den eneste i bhg som var utkledd som Mario.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar.