søndag 20. februar 2011

Min første...

For lenge siden leste jeg om Geocaching, og tenkte at det måtte jo være gøy.
Men det ble med det.
Har tenkt på deg igjen, spesielt etter at ungene ble så store at de kunne være med, men det ble med tanken igjen.
For jeg forstå liksom ikke alt. Og jeg kjente ingen som drev på dette.
Men lite viste jeg. For jeg har jo en venninne som driver med dette.
Så i dag var jeg og trollungene mine med henne på caching.
Dere kan lese mer HER.

Jeg og ungene kaller det for skattejakt med GPS, men kan også kalles for orientering med GPS.
Og i dag fant vi 3 cacher. Artig for meg, og artig for ungene.

Dypt konsentret som jeg var i dag, så ble det tatt ett bilde. Og jeg som hadde ladet batteriet etter tabben i går, så glemte jeg å ta flere bilder.

Så nå må jeg ønske meg GPS til bursdagen (men den er ikke før i oktober).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.